لیفت ابرو با تزریق بوتاکس؛ ماندگاری، مزایا، عوارض، هزینه

5

اگر خطوط بین و بالای ابروهایتان آزارتان می دهد، ممکن است به لیفت ابرو با تزریق بوتاکس نیاز داشته باشید! این نوع لیفت صورت راهی سریع، ایمن و غیرجراحی برای پاک کردن یکی از عمیق ترین و اغلب اولیه ترین چین و چروک هایی است که روی صورت ظاهر می شود.

لیفت ابرو بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است که از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ملایم و طبیعی ابرو ها استفاده می کند و به همین دلیل هم مدت‌هاست که راز مخفی فرش قرمز ها و زیبایی ظاهر افراد مشهور است! این یک تکنیک ساده برای جوانسازی صورت با نتایجی است که به طور موقت ماهیچه های زیرین را شل کرده و به ابرو اجازه می دهد تا  لیفت شود و می تواند ۳ تا ۵ ماه ادامه داشته باشد. در این مطلب می خواهیم اطلاعات جامع و کاملی از لیفت کردن ابرو با تزریق بوتاکس را برایتان بازگو کنیم. این راهنما تمام جزئیات مربوط به این روش را بررسی می کند، از جمله روش تزریق بوتاکس ابرو، مزایا و عوارض آن و سایر اطلاعاتی که به شما کمک می کند در مورد این روش جوانسازی و لیفت بیشتر بدانید.

فهرست موضوعات

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، یک درمان بی نظیر

با ورود به دوره میانسالی زمانی که پوست شروع به از دست دادن الاستین در این ناحیه از صورت می کند، تقریباً در صورت همه افراد یک یا چند خط شیار بین ابرو ها ایجاد می شود. بنابراین وقتی که ماهیچه های زیر ابرو خم می شوند، وقتی لبخند می زنید، اخم می کنید، چشمان خود را از تعجب باز می کنید یا ابروهایتان را بالا می برید، پوست نمی تواند به عقب برگردد و در این حالت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، یک درمان بی نظیر است.

با گذشت زمان، این ماهیچه ها خطوطی را که بین ابروها ظاهر می شوند را روی صورت شما حک می کنند. بسیاری از افراد در دهه ۴۰ زندگی خود دارای خطوط ابرو هستند و با این حال، دیدن رشد آنها در افرادی که هنوز ۳۰ ساله یا حتی ۲۰ ساله هستند، غیرعادی نیست. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یکی از راه هی مقابله با این خطوط و افتادگی ابرو ها در تمام سنین است.

بوتاکس روشی موثر برای صاف کردن خطوط بدون جراحی است. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس شامل تزریق بوتاکس به طور مستقیم بین ابروها برای شل شدن عضلات زیرین است. این کار به ماهیچه های فوقانی پیشانی اجازه می دهد تا ابروها را به سمت بالا و به جای اصلی خود بکشند و به پوست اجازه می دهد صاف شود.

این تزریق ‌ها همچنین کمک می‌ کنند چشم‌ ها گشادتر به نظر برسند، و به از بین بردن ظاهر خسته یا غمگینی که اغلب همراه با افتادگی ابروها است کمک می‌ کند. برخی از بیماران همچنین از تزریق بوتاکس در انتهای ابرو ها برای شل شدن آن عضلات نیز سود می برند. این تزریق اضافی می تواند لیفت در ناحیه پیشانی را هم ایجاد کند.

لیفت ابرو با بوتاکس، یک درمان بی نظیر

 

بد نیست بدانید که لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یک روش معمول و از نظر پزشکی اثبات شده است که شامل دوز کوچک تا متوسطی از بوتاکس است که در کناره ابرو تزریق می ‌شود تا ابرو و پلک به آرامی بالا برود. برخلاف تصور رایج، بوتاکس صورت را منجمد نمی کند و در واقع کاملاً برعکس آن عمل می کند! در حقیقت بوتاکس به طور موقت از انقباض ماهیچه ها به مدت ۳ تا ۵ ماه جلوگیری می کند، تا ایجاد چین و چروک را متوقف کند.

برای اینکه بفهمیم لیفت بوتاکس چگونه کار می کند، ابتدا باید نحوه تنظیم عضلات بدن شما را بررسی کرد. اکثر عضلات بدن متضاد یا آنتاگونیست دارند. به معنای دیگر عضله دوسر بازو شما را به سمت بدن شما می کشد، در حالی که عضله سه سر بازو را از بدن دور می کند. آنها با هم عضلات متضاد (مخالف) هستند که با هم کار می کنند تا بازوی شما در هر دو جهت حرکت کند. ماهیچه های صورت نیز به همین شکل هستند، به خصوص عضلاتی که ابرو های شما را کنترل می کنند. عضلات فرونتالیس عمدتاً مسئول کشیدن ابروها به سمت بالا هستند و در مقابل عضلات چشمی و موجدار ابرو را به سمت پایین می کشند. با تزریق بوتاکس برای شل شدن عضلاتی که ابروها را به سمت پایین می کشند، عضلاتی که ابرو را بالا می برند، به طور ناگهانی مقاومت کمتری روی خود احساس می کنند و  بدین ترتیب تزریق بوتاکی به ابرو باعث می شود که به طور طبیعی ابروها بدون جراحی به سمت بالا کشیده شود.

ماهیچه ‌های کلیدی برای تزریق لیفت ابرو، ماهیچه ها موج‌داری هستند که قسمت میانی ابرو را در بالای بینی فرو می ‌برند و همچنین چماهیچه های چشمی که دور کل چشم می ‌پیچند و مسئول فشار دادن قسمت بیرونی ابرو هستند و گاهی باعث افتادگی ابروها و خطوط پای کلاغی اطراف چشم می شوند. تزریق نوروتوکسین یا همان بوتاکس به این عضلات و به عضله فرونتالیس، عضله اصلی پیشانی؛ اجازه می دهد تا ابرو را آزادانه به سمت بالا بکشد. 

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چقدر دوام دارد؟

شاید از خود بپرسید لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چقدر دوام دارد؟ باید بدانید لیفت ابرو بدون جراحی معمولاً به اندازه هر درمان نوروتوکسین دیگر طول می کشد، اگرچه این بازه زمانی بین افراد متفاوت است. هنگام استفاده از بوتاکس برای لیفت ابرو، نتایج به طور کلی برای سه تا چهار ماه، و یا چهار تا پنج ماه باقی می ‌مانند. با درمان مداوم و نگهداری منظم، لیفت ابرو بوتاکس نه تنها ریزش ابروهای موجود را معکوس می کند، بلکه روند طبیعی پیری را نیز کند کرده و از افزایش پایین آمدن ناحیه پیشانی و ابرو در طول زمان جلوگیری می کند.

در مقابل اما مانند بسیاری از روش‌های جراحی، نتایج جراحی لیفت ابرو طولانی‌تر باقی می ‌مانند، اما همچنان دائمی در نظر گرفته نمی ‌شوند، زیرا نمی ‌توانند تغییرات مداوم پیری پوست و ماهیچه‌ها را متوقف کنند.

نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چه زمانی قابل مشاهده است؟

و اما نتایج لیفت ابرو با تزریق بوتاکس چه زمانی قابل مشاهده است؟ نتایج و بهبودی پس از لیفت بوتاکس نسبتاً فوری است. بسیاری از افراد حدود یک هفته پس از تزریق نتایج را مشاهده می کنند، اما بهترین نتایج معمولاً پس از حدود یک ماه قابل مشاهده است. تزریق شما می تواند بین سه تا چهار ماه یا گاهی حتی شش ماه قبل از اینکه ماده کاملاً از بین برود، طول بکشد. پس از شش ماه، باید در نظر بگیرید که آیا لیفت ابرو با تزریق بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر و اگر چنین است، جلسه دیگری را برای ادامه تزریق خود رزرو کنید.

از طرف دیگر اثر بوتاکس نیز با گذشت زمان ماندگاری بیشتری خواهد داشت و می توانید انتظار داشته باشید که اثر ضد پیری قوی داشته باشید. هنگامی که تزریق خود را دریافت کردید، باید بتوانید به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید، به استثنای پرهیز از فعالیت بدنی شدید در دو ساعت اول پس از عمل تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو.

چند واحد بوتاکس برای لیفت ابرو نیاز است؟

شاید هم از خود بپرسید چند واحد بوتاکس برای لیفت ابرو نیاز است؟ واحدهای بوتاکس مورد نیاز برای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس به ناحیه صورت یا تعداد تزریق بوتاکس مورد استفاده در حین درمان این ناحیه بستگی دارد. اگر هدف کاهش چین و چروک باشد، متخصص زیبایی می تواند تعداد واحد بیشتری برای درمان ارائه کند. برای درک روش کلی ابتدا باید با یک متخصص زیبایی خبره مشورت کنید و تعداد واحدها و هزینه ها بعد از آن مشخص می شود.

چند واحد بوتاکس برای لیفت ابرو نیاز است؟

 

کاندیدای مناسب برای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

اگر از علائم متوسط تا شدید پیری در ناحیه ابرو ناراحت هستید، ممکن است کاندیدای مناسب برای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس باشید. بالا بردن ابرو با بوتاکس برای افرادی که پوست آویزان اطراف چشم و ناحیه ابرو دارند و می توانند از لیفت عضلات بهره ببرند ایده آل است. همچنین برای افرادی که به دنبال ظاهر ابروی کشیده هستند، گزینه ای است که معمولاً به عنوان ظاهر چشم گربه ای  یا  چشم روباهی  شناخته می شود. اینها برخی از رایج ترین نگرانی های کاندیدهای لیفت ابرو هستند که میتوانند از لیفت ابرو بوتاکس بهره ببرند:

  • حالت های عصبانی یا خسته در صورت
  • احساس سنگینی پلک بالایی
  • ظاهر افتاده ابروها به خصوص در گوشه های بیرونی
  • خطوط اخم بین ابروها

در حالی که کاندیداهای زیادی برای لیفت ابرو بوتاکس وجود دارد، نوروتوکسین ها مانند هر دارویی دارای موارد منع مصرف هستند، به همین دلیل است که قبل از ادامه درمان، مهم است که با یک متخصص ماهر مشورت کنید.

مزایای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

اگر در مورد زیبایی و ارتقای ظاهر خود با درمان زیبایی صحبت می کنید، بوتاکس حرف اول را می زند. تزریق بوتاکس درمان‌ های زیادی را ارائه می‌ کند که با دادن ظاهری جوان‌تر و صاف‌تر، چهره شما را بهبود می‌ بخشد و یکی از کاربردی ترین آنها لیفت ابرو با تزریق بوتاکس است. برخی از مزایای لیفت ابرو با یوتاکس و این روش درمانی زیبایی را در ادامه می خوانیم:

رفع چین و چروک پیشانی

تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک های پیشانی شما را که برجسته ترین چین و چروک های صورت شما هستند، درمان کند و موججب رفع چین و چروک پیشانی شود. آنها ماهیچه های ناحیه چروک پیشانی شما را فلج می کنند و باعث می شوند انقباض خود را از دست بدهند. به لطف این تکنیک می توانید پیشانی زیبا و صاف داشته باشید.

رفع چین و چروک بین ابرو

یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو، رفع چین و چروک بین ابرو های شما است. به لطف توانایی آنها در صاف کردن ماهیچه های منقبض شده ناحیه چروکیده، آنها می توانند آخرین چین و چروک بین ابروهای شما را از بین ببرند.

از بین بردن خطوط پای کلاغی

از بین بردن خطوط پای کلاغی در این روش امکان پذیر است، خطوط پای کلاغی چین و چروک هایی هستند که از گوشه چشم شما ساطع می شوند و در هنگام باز و بسته کردن چشم یا لبخند زدن برجسته تر و قابل مشاهده تر می شوند. نام پای کلاغی از این واقعیت ناشی می شود که چین و چروک هایی که در گوشه چشم شما ظاهر می شود شبیه به پنجه پرنده است و به اندازه کافی غیرجذاب به نظر می رسند! اما بوتاکس تمام نگرانی ‌های شما را از بین می ‌برد زیرا این خطوط را صاف می‌ کند و ظاهری ظریف‌تر و جوان تر به شما می ‌دهد.

فواید بوتاکس برای کیسه های چشم

بوتاکس فقط برای صورت نمیگیرد در ادامه به فواید بوتاکس برای کیسه های چشم پرداخته ایم. لیفت ابرو با تزریق بوتاکس نه تنها به درمان خطوط پای کلاغی کمک می کند، بلکه تنش اطراف چشم را کاهش می دهد و باعث بهبود کیسه های چشم شما می شود. با این حال توجه کنید که بوتاکس کیسه های چشم را به طور کامل از بین نمی برد و آنها فقط ناحیه زیر چشم را بهبود می بخشند.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

مراقبت های قبل از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

مراقبت های قبل از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس ! چندین کار وجود دارد که می توان برای آماده شدن برای درمان بوتاکس انجام داد، به خصوص اگر قبلاً این روش را انجام نداده اید. مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که در طول فرآیند راحت هستید تا از نتایج بهینه بالا بردن ابرو با بوتاکس اطمینان حاصل کنید. در ادامه برخی از موثرترین نکات قبل از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس برای افرادی که این تکنیک درمانی و زیبایی را انتخاب می کنند آورده شده است:

۱) خود را هیدراته نگه دارید

قبل از درمان خود را هیدراته نگه دارید ، وعده های غذایی مناسب بخورید و خود را کاملا هیدراته نگه دارید. این را می توان با نوشیدن مقدار زیادی آب، مصرف یک نوشیدنی الکترولیتی، یا صرف مقداری آبمیوه تازه با برخی میوه ها به دست آورد، زیرا سرشار از پتاسیم است که به جلوگیری از گرفتگی عضلات در طول درمان کمک می کند. به علاوه حداقل ۴ ساعت قبل از بوتاکس از خوردن غذا های تند یا غذا های سنگین خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در طول عمل شوند.

۲) در مورد مصرف داروی فعلی خود صحبت کنید

قبل از اینکه تحت درمان بوتاکس قرار بگیرید با دکتر در مورد مصرف داروی فعلی خود صحبت کنید و به او اطلاع دهید، برای پزشک مهم است که در مورد تمام دارو هایی که مصرف می کنید بداند. بسیاری از مردم ایده خوبی از آنچه مصرف می کنند دارند و به راحتی می توانند این اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت کنند اما برخی افراد نمی دانند که برخی داروها می توانند با اثرات بوتاکس تداخل داشته باشند.

برای مثال، رقیق‌کننده ‌های خون مانند وارفارین (کومادین) یا کلوپیدوگرل (پلاویکس) ممکن است کبودی پس از تزریق بوتاکس را به دلیل کاهش تجمع پلاکت‌ ها افزایش دهند، فرآیندی که طی آن پلاکت‌ ها به هم می ‌چسبند و بدون مقدار کافی، لخته خون تشکیل می ‌دهند. اکسیژن برای کمک به عملکرد آنها اگر این نوع دارو ها را به طور منظم مصرف می کنید، بهتر است آنها را بین جلسات درمانی تزریق بوتاکس خود دریافت نکنید تا زمانی که دو هفته بعد از هر جلسه به طور کامل از سیستم بدن شما پاک شوند. با این حال، این چیزی است که ارزش آن را دارد که قبل از تعیین قرار ملاقات با متخصص پوست خود صحبت کنید تا در صورت وجود خطری در انتظار طولانی‌تر از حد لازم بین درمان ‌ها، به شما اطلاع دهند.

۳) نوشیدن الکل را متوقف کنید

حتما نوشیدن الکل را متوقف کنید . بوتاکس درمانی است که به روشی بسیار ظریف ظاهری جوان و طبیعی به شما می دهد، با تاثیرات پیری روی صورت شما مبارزه می کند و به آن ظاهر جدید می دهد که شایسته آن است و آن را به یکی از سودآورترین درمان های زیبایی تبدیل می کند. اگر قبل از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس شراب مصرف کنید، می تواند منجر به کبودی بعد از آن شود. برای جلوگیری از کبودی، نوشیدن الکل را هفت روز قبل از قرار ملاقات خود متوقف کنید.

نوشیدن الکل را متوقف کنید!

 

۴) اگر تبخال دارید مراقب باشید

اگر تبخال دارید مراقب باشید ، مهم است بدانید که آیا بوتاکس می تواند ویروس را فعال کند یا خیر. و اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است علائم شما قبل از اینکه بهتر شوند، بدتر شوند. بنابراین اگر بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه دهان و صورت خود دچار خشکی یا سوزش شدید، معمولاً به این معنی است که یکی از مواد تشکیل دهنده بوتاکس پوست شما را تحریک کرده است. این عارضه می تواند اتفاق بیفتد حتی اگر هیچ نشانه قابل مشاهده ای از آسیب روی پوست شما (مانند قرمزی) وجود نداشته باشد. همچنین ممکن است برخی از ترکیبات دیگر در تزریق نیز پوست شما را تحریک کرده باشد  و اگر چنین باشد، این موضوع می تواند به افزایش علائم مانند تورم یا خارش برای چند روز پس از درمان کمک کند.

۵) در طول درمان از لنزهای تماسی استفاده نکنید

در طول جلسه بالا بردن ابرو با بوتاکس از استفاده از لنزهای تماسی خودداری کنید. ممکن است پس از درمان کمی درد و تورم را تجربه کنید، بنابراین بهتر است قبل از استفاده از لنز های خود صبر کنید تا این علائم برطرف شود و در طول درمان از لنزهای تماسی استفاده نکنید .

۶) یک کمپرس سرد برای درمان همراه داشته باشید

قبل از درمان، یک کیسه یخ را در فریزر در خانه نگه دارید و آن را همراه خود بیاورید تا بعد از درمان از آن استفاده کنید، به خصوص اگر در حال درمان نواحی نزدیک چشم یا ابرو خود با بوتاکس هستید یک کمپرس سرد برای درمان همراه داشته باشید . سرما در بسیاری از موارد می تواند به کاهش تورم، درد و کبودی کمک کند. همچنین قرمزی و تغییر رنگ (از جمله تیره شدن برخی فولیکول های مو)، خارش و هر گونه عوارض جانبی دیگری که ممکن است پس از تزریق بوتاکس ایجاد شود را کاهش می دهد.

۷) از کسی بخواهید بعد از درمان شما را به خانه برساند

در نظر داشته باشید پس از بوتاکس، مهم است که ترتیبی دهید و از کسی بخواهید بعد از درمان شما را به خانه برساند . در صورت امکان، بهتر است این فرد به شما در انجام مراقبت های بعد از لیفت ابر با بوتاکس نیز کمک کند.

۸) از حداکثر راحتی پس از درمان اطمینان حاصل کنید

برای مراقبت از خود پس از درمان آماده باشید و از حداکثر راحتی پس از درمان اطمینان حاصل کنید و هیچ دارویی که می تواند در درمان و دوران نقاهت شما اختلال ایجاد کند، مصرف نکنید. قبل از قرار ملاقات خود الکل ننوشید، زیرا می تواند باعث تحریک پوست شود و انجام صحیح تزریق را سخت تر کند.

برای آشنایی بیشتر با جراحی پلک افتاده پیشنهاد می شود این مقاله را مطالعه نمایید.

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

برای مراقبت های بعد از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس باید بدانید بلافاصله پس از لیفت ابرو با تزریق بوتاکس ممکن است مقداری تورم در محل تزریق یا نزدیک آن داشته باشید. ممکن است مقداری کبودی موضعی وجود داشته باشد که برای چند روز قابل توجه باشد. توصیه می شود ناحیه تحت درمان را بلافاصله پس از تزریق با کیسه یخ سرد یخ کنید. توصیه می کنیم تا ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس در حالت ایستاده باشید و ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از درمان از ورزش های سنگین یا سونا خودداری کنید. به علاوه مصرف آرنیکا فورته برای جلوگیری از هرگونه کبودی توصیه می شود. شما می توانید در عرض ۲۴ ساعت پس از درمان بوتاکس به فعالیت های عادی خود بازگردید.

عوارض جانبی لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

و اما عوارض جانبی لیفت ابرو با تزریق بوتاکس وقتی صحبت از عوارض جانبی می شود، می توان گفت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس خطرناک نیست زیرا این نوع لیفت ابرو کاملاً غیر تهاجمی است و حتی دوران نقاهت طولانی هم ندارد.  اکثر علائم در یک هفته پس از لیفت ابرو از بین می روند و احتمال کمی وجود دارد که کمی تورم، قرمزی و کبودی را تجربه کنید.

پس از تکنیک تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو ، برخی از بیماران سردردهای جزئی را گزارش می کنند، بی حسی و درد از دیگر عوارض جانبی بالقوه است. اگر تغییراتی را در گفتار خود مشاهده کردید، غذا خوردن یا قورت دادن برایتان سخت تر شد، پلک ها یا ابروهایتان شروع به افتادگی کردند یا در تنفس با مشکل مواجه شدید، در اسرع وقت با پزشک خود مشورت کنید.

تا ۲۴ ساعت بعد از درمان از آرایش دور ابرو خود خودداری کنید. به مدت ۱۲ ساعت محل تزریق را خیس نکنید یا شستشو ندهید و از مالش، فشردن، خراشیدن یا دست زدن به آن ناحیه خودداری کنید.

شما می توانید با پیروی از یک رژیم مراقبت از پوست با کیفیت، نتایج درمان های لیفت ابرو بوتاکس را افزایش دهید. تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر جهان از بوتاکس برای کاهش علائم پیری استفاده می کنند، به همین دلیل است که این درمان بی ضرر و موثر در نظر گرفته می شود و عوارض جانبی لیفت ابرو بوتاکس طبیعی هستندو به سرعت از بین می روند.

عوارض جانبی لیفت ابرو با بوتاکس

هزینه لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که به دنبال لیفت ابرو هستند، قیمت و هزینه لیفت ابرو با تزریق بوتاکس است. در بین روش های مختلف لیفت ابرو اما می توان گفت که لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یکی از روش هایی است که هزینه آن به نسبت مناسب تر است و در عین حال ارزش هزینه کردن را دارد.

در کلینیک های مختلف، قیمت لیفت ابرو بوتاکس متفاوت است و معمولاً بر اساس منطقه یا تعداد واحدهای بوتاکس هزینه دریافت می کنند. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به هدف قرار دادن چین و چروک های چشم، مانند خطوط پای کلاغی، قیمت این روش زیبایی و درمانی نیز می تواند افزایش یابد، زیرا پزشک باید دوز بیشتری از نوروتوکسین را تزریق کند.

ممکن است برای اندازه‌گیری و تعیین شدت چین‌وچروک‌ها و همچنین آگاهی از تأثیر آن بر تقارن صورت نیاز به مشاوره داشته باشید. بنابراین متعاقباً، باید انتظارات خود را در مورد نتیجه نهایی بیان کنید و بهترین راهبردها را با پزشک در میان بگذارید و در مورد هزینه نهایی بالا بردن ابرو با بوتاکس نیز با او به توافق برسید.

لازم به ذکر است که مردان و زنان به دلیل موقعیت متفاوت ابروها، به رویکردهای سفارشی برای تزریق بوتاکس نیاز دارند. زیباترین حالت ابرو برای خانم ها درست بالای لبه برآمدگی ابرو است در حالی که برای آقایان باید درست روی لبه ابرو باشد. بناابراین پزشک شما می تواند قیمت را مطابق با نیاز ها و خواسته های شما تخمین بزند. ناحیه تزریق به عیوب دقیقی که بیمار می خواهد اصلاح کند و توصیه های پزشکی بعدی بستگی دارد، به همین دلیل هم دوز و هزینه بالابردن ابرو از طریق تزریق بوتاکس نیز به وضعیت کلی عضلات صورت بستگی دارد، به خصوص برای بیماران مسن یا تازه وارد.

در آخر

به عنوان جایگزینی برای لیفت ابرو های سنتی که نیاز به جراحی دارد، لیفت ابرو با تزریق بوتاکس به طرز شگفت انگیزی مورد تقاضا بوده است. این افزایش محبوبیت به دلیل جدیدترین ترندهای ابرو به وجود آمده است که به ناحیه ابروی برجسته و گربه مانندی که گاهی اوقات به عنوان چشم گربه ای یا چشم روباهی گفته می شود، ایجاد می شود. اکنون تنها با چند دوز تزریق بوتاکس به ابرو، می توان این ظاهر محبوب را در درمانی به نام لیفت ابرو بوتاکس به دست آورد. در این مطلب تمام آنچه را که لازم است در مورد این روش لیفت ابرو بدانید آورده شده است، اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید آن را با ما و سایر مخاطبان این صفحه به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =