لیفت ابرو بدون جراحی چگونه انجام می شود ؟

6

علائم و نشانه های پیری می تواند به همه ما برسد، این یکی از آن حقایق غیرقابل انکار و تاسف بار زندگی است. اگر تا به حال در آینه نگاه کرده اید و متوجه افتادگی پوست، چین و چروک، یا از دست دادن استحکام اطراف ناحیه ابروی خود شده اید، باور کنید شما تنها نیستید. اما راهکار ساده ای برای آن وجود دارد و آن چیزی نیست جز لیفت ابرو بدون جراحی!

ابرو یکی از اولین اعضای صورت است که نشانه ‌های پیری را نشان می ‌دهد، بنابراین کاملاً قابل درک است که ابرو و پیشانی یکی از مواردی است که بسیاری از زنان می ‌خواهند ابتدا آن‌ها را درمان کنند. راه حل برای ایجاد یک ابرو طبیعی از طریق لیفت ابرو با قوس کم است که می توان از طریق تکنیک های غیر جراحی لیفت ابرو نیز به دست آورد. در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد این تکنیک ها و انواع آن صحبت کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

لیفت ابرو بدون جراحی

لیفت ابرو بدون جراحی ، ابرو ها ویژگی ‌های مهم صورت هستند که احساسات ما را به دیگران منتقل می ‌کنند و در تشخیص ما از احساساتی مانند شادی، خشم یا تعجب کلیدی هستند. یکی از اولین تغییرات پیری نزول ابرو است. در این شرایط دم بیرونی ابرو می ریزد و بافت های پلک بالایی را فشرده می کند و همچنین ظاهر کمی غمگین به چشم ها می بخشد. برخی از افراد نیز از نظر ژنتیکی مستعد ابرو های سنگین‌تر یا پایین‌تر هستند که می ‌تواند تصور اخم یا ناراحتی دائمی را ایجاد کند. خوشبختانه، پنهان کردن چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی و خطوط اخم نه تنها امکان پذیر است، بلکه اغلب بدون توسل به جراحی های تهاجمی قابل دستیابی است. علاوه بر این، تضعیف ماهیچه هایی که ابرو را به سمت پایین می کشند و اجازه دادن به بالابر ابرو برای لیفت ابرو، اغلب نتایج موثری برای لیفت ابرو دارد، به ویژه برای بیماران جوان در مراحل اولیه افتادگی ابرو.

لیفت ابرو بدون جراحی به عنوان یک جایگزین محبوب، آسان و مهم تر از همه، ایمن برای جراحی لیفت ابروهای سنتی ظهور کرده است. در حالی که عوارض جراحی لیفت ابرو چندان رایج نیست، مواردی از اسکار دائمی، عفونت و فلج عصبی ثبت شده است، بنابراین واضح است که چرا میلیون ها نفر در سراسر جهان به دنبال راه حل غیر تهاجمی برای بالابردن ابروهای خود هستند.

قبل از انجام لیفت ابرو بدون جراحی، ضروری است که با یک متخصص و جراح با سابقه مشورت کنید تا صورت شما را مطالعه و ارزیابی کند و به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام روش برای شما بهترین است. روشی که مشاور شما توصیه می کند به سن و ساختار صورت شما و همچنین تاثیری که با انجام لیفت ابرو غیر جراحی می خواهید به دست آورید بستگی دارد.

روشی که مشاور شما توصیه می کند به سن و ساختار صورت شما و همچنین تاثیری که با انجام لیفت ابرو غیر جراحی می خواهید به دست آورید بستگی دارد.

تفاوت بین جراحی لیفت ابرو و لیفت ابرو بدون جراحی چیست؟

اما به راستی تفاوت بین جراحی لیفت ابرو و لیفت ابرو بدون جراحی چیست؟ در حالی که لیفت ابرو بدون عمل سریع، آسان و نسبتاً بی ضرر است، اثرات آن نیز دائمی نیست. این بدان معنی است که برای دستیابی به نتیجه مطلوب ممکن است درمان اضافی لازم باشد. خبر خوب این است که این نگهداری اضافی نیز سریع و ساده است، بنابراین جراحی لیفت ابرو برای کسانی که از چاقوی جراحی واهمه دارند همچنان قابل اجتناب است. همچنین عملاً هیچ جای زخمی در تکنیک های لیفت ابرو بدون عمل وجود ندارد و مطالعات نیز نشان داده اند که در هر مرحله از عمل، لیفت ابرو غیر جراحی با عوارضی همراه است.

بالا بردن ابرو بدون جراحی لزوماً راه حل ایده آلی برای افراد بالغ تر در مراحل پیری نیست زیرا چین و چروک‌های سنگین‌تر و خطوط عمیق تر معمولاً برای رسیدن به زیبایی مورد نظر نیاز به لیفت ابرو با جراحی دارند و از آنجایی که لیفت ابرو غیرتهاجمی راه‌حلی دائمی نیست، معمولاً در بین نسل جوان مؤثرتر است.

تکنیک های مختلف لیفت ابرو بدون جراحی

حال نوبت آن است که به بررسی تکنیک های مختلف لیفت ابرو بدون جراحی بپردازیم. لیفت ابرو غیر جراحی تکنیک های زیادی دارد و دست شما را در انتخاب کاملاً باز می گذارد. انواع لیفت ابرو بدون عمل ، ترکیبی از درمان ‌هایی مانند بوتاکس، پرکننده‌ های پوستی، لیفت ابرو با نخ‌ و اولتراپی برای سفت‌کردن و جوان‌سازی ناحیه پیشانی، صاف کردن خطوط و بالا بردن پلک بالایی به روشی کاملاً طبیعی است که به چشم‌ های شما اجازه می ‌دهد بازتر و البته جوان تر شوند. اگر ابرو های کم یا افتاده یا ناهمواری دارید یا احساس می کنید همیشه عصبانی، خسته یا غمگین به نظر می رسید، ممکن است این تکنیک ها را در نظر بگیرید. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا ببرد، چشمان شما را باز کند و ظاهری دلپذیرتر را به شما بازگرداند.

هنگامی که این نسخه غیرتهاجمی از لیفت ابرو به خوبی انجام شود، نتایجی مشابه با جراحی لیفت ابرو ارائه می دهد، که بدون خطر است و بسته به درمان های مورد استفاده، می تواند شش تا دوازده ماه دوام داشته باشد. در ادامه با انواع بالا بردن ابرو بدون جراحی آشنا می شویم:

درمان لیفت ابرو اولتراپی

۱- درمان لیفت ابرو اولتراپی

بررسی درمان لیفت ابرو اولتراپی ، لیفت ابروی منحصر به فرد اولتراپی (Ultherapy) ، تبدیل به یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی در بین افراد مشهور و اینفلوئنسرها شده است. با ایتفاده از این تکنیک می توانید خطوط ریز و چین و چروک را از بین ببرید و ابرو های خود را با نتایجی طبیعی بالا ببرید. لیفت ابرو اولتراپی با استفاده از امواج فراصوت میکرو متمرکز با انرژی (MFU-V) ذخایر کلاژن و الاستین را در اطراف ابرو تحریک می کند. این پروتئین های ساختاری حیاتی هنگامی که با استفاده از این تکنیک پیشرفته تحریک و ترمیم می شوند، پلک های افتاده را لیفت می کنند تا به ابروی شما ظاهری شاداب و جوان ببخشند. عمل لیفت سریع ابرو ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد و باعث لیفت پلک و ابرو می شود که نتایج آن تا ۱ سال پس از درمان نیز باقی می ماند.

۲- لیفت ابرو با فیلرهای پوستی

روش دیگر را میتوان لیفت ابرو با فیلرهای پوستی دانست. لیفت ابرو بدون جراحی با پرکننده های پوستی شامل تزریق فیلر در ناحیه بالای چشم است که به پلک فوقانی حجم می دهد. ظاهر توخالی پلک ها در واقع می تواند ظاهر پیری و افتادگی چشم ها را ایجاد کند، بنابراین با درمان این ناحیه از طریق تزریق فیلر و پرکننده پوست، ظاهری مانند عمل لیفت ابرو به چشم ها می دهد.

می‌ توان زیر چشم ‌ها را با پرکننده ‌های پوستی که به عنوان درمان پرکننده اشک شناخته می ‌شود، درمان کرد که به کاهش ظاهر سیاهی دور چشم برای درمان جوان‌سازی کامل چشم نیز کمک می‌ کند.

لیفت ابرو با فیلرهای پوستی

برای آگاهی از عوامل تاثیر گذار روی هزینه این عمل  لیفت ابرو، به مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو چیست؟ مراجعه نمایید.

۳- درمان لیفت ابرو با نخ

درمان لیفت ابرو با نخ می ‌تواند از طریق نتایج دوگانه منحصر به فرد در لیفت و بازسازی به بالا بردن ابرو دست یابد. این درمان لیفت با نخ مفهومی جدید در جوان‌سازی صورت است که با استفاده از بخیه‌ های قابل جذب پلی‌ال‌لاکتیک اسید پس از قرار گرفتن نخ‌ ها در زیر بافت پوست انجام می ‌شود. پزشک شما ناحیه ابروی تحت درمان را با فشرده سازی و بلند کردن بافت پوست برای دستیابی به نتایج دلخواه دوباره تعریف می کند. در ۱۸ ماه آینده، نخ بخیه قابل حل به طور طبیعی توسط پوست شما جذب می شود و بدن را تحریک می کند تا کلاژن را تولید کند تا پوست به جوان سازی خود ادامه دهد.

درمان لیفت ابرو با نخ

برای اطلاعات بیشتر از تراش استخوان ابرو این مقاله را مطالعه نمایید.

۴- درمان غیر جراحی لیفت ابرو ترماژ

درمان غیر جراحی لیفت ابرو ترماژ (Thermage ) یک فناوری ایمن و غیر تهاجمی فرکانس رادیویی (RF) است که از نظر بالینی ثابت شده است که به صاف کردن، سفت شدن و ترمیم مجدد پوست با نتایج طولانی مدت و بدون وقفه و سریع کمک می کند. به طور طبیعی و سه بعدی کلاژن را منقبض کرده و از این طریق به کاهش پوست اضافی کمک می کند و ظاهری با طراوت، جوان و شاداب تر ایجاد می کند.

درمان غیر عمل لیفت ابرو ترماژ

۵- درمان لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

و اما رشی ساده تر یعنی درمان لیفت ابرو با تزریق بوتاکس ، تزریق سم بوتولینوم یک داروی مورد تایید FDA است که اغلب توسط پزشکان برای درمان شرایط پزشکی تجویز می شود. سم بوتولینوم یک پروتئین طبیعی تصفیه شده است که به عنوان شل کننده عضلات عمل می کند. تزریقات بوتاکس عضلات ابروی شما را شل می کند (انجماد ابرو)، چین و چروک ها را صاف می کند و از ایجاد خطوط عمیق تر جلوگیری می کند.

درمان لیفت ابرو اولتراپی

لیفت ابرو بدون جراحی چقدر دوام دارد؟

حال بابد بررسی کنیم که لیفت ابرو بدون جراحی چقدر دوام دارد و آیا اصلا ارزش انجام آن چقدر است. لیفت ابرو بدون عمل که با تزریق بوتاکس یا پرکننده انجام می شود، چندین ماه دوام خواهد داشت. برای مثال لیفت ابرو بدون عمل با تزریق فیلر به طور خاص به طور متوسط ​​۱۸ ماه دوام می آورد. با توجه به سرعت و سادگی روش اولیه، این درمان می تواند به عنوان یک بازگشت عالی در سرمایه گذاری شما در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که تزریق‌های بوتولینوم اضافی را می ‌توان برای افزایش یا حفظ بالا بردن ابرو بدون جراحی انجام داد.

لیفت ابرو بدون جراحی توسط دکتر ذوالفقاری

و در آخر لیفت ابرو بدون جراحی توسط دکتر ذوالفقاری . پلک های افتاده، ابرو های پایین آمده و چین و چروک اطراف ابرو و پیشانی دردسر سازان بزرگ افرادی هستند که وارد دوره میانسالی خود می شوند. ترمیم و درمان این علائم نیز به دست لیفت ابرو است که در دو نوع عمل و غیر عمل در اکثر کلینیک های زیبایی ارائه می شود. در این مطلب ما در مورد لیفت ابرو بدون عمل و انواع تکنیک های آن صحبت کردیم. اگر شما هم به بالابردن ابرو نیاز دارید اما در انتخاب تکنیک مناسب خود مردد هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را به دقت بخوانید و نظرات و تجربیاتتان را برای ما بنویسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − یک =