عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو چیست؟

4

آیا مردم اغلب تصور می کنند که عصبانی یا ناراحت هستید در حالی که عصبانی نیستید؟! اگر پاسخ شما مثبت است، ممکن است مشکل ابرو های شما باشد و جراحی لیفت ابرو راه حل آسانی است که شما به آن نیاز دارید. اما هزینه جراحی لیفت ابرو هم یکی از موضوعاتی است که حتماً باید آن را در نظر بگیرید و برایتان سوال باشد عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو چیست.

لیفت ابرو،  افتادگی ابرو، چین و چروک و چین را در پوست پیشانی، ناحیه ابرو و بین ابروها به حداقل می رساند. این روش جراحی زیبایی می ‌تواند ظاهر کل صورت را تغییر دهد و چشم‌ها را بازتر کند و پوست صاف‌تر به نظر برسد. اما هزینه لیفت ابرو چقدر است و چه آیا جراحی بالا بردن ابرو ارزش آن را دارد؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد عوامل تاثیر گذار روی هزینه این عمل بیشتر بدانید و پاسخ سوال خود را بیابید.

جراحی لیفت ابرو و هزینه های مربوط به آن

جراحی لیفت ابرو و هزینه های مربوط به آن را در مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو مورد بررسی قرار دادیم باما همراه باشید، لیفت ابرو معروف به ابروپلاستی می تواند به عنوان یک روش جراحی و غیر جراحی برای رفع نگرانی های زیبایی انجام شود. صرف نظر از نیازهای شما، احتمالاً از خود می پرسید که هزینه آنها چقدر است و چرا. ما برای کمک به شما اینجا هستیم!

همانطور که می دانید انتخاب جراح و کلینیک مناسب برای جراحی لیفت ابرو به شما کمک می کند تا بهترین مراقبت ها و نتایج پزشکی ممکن را دریافت کنید. اکثر بیماران هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین مکان برای انجام عمل لیفت ابرو چندین فاکتور را در نظر می گیرند. ما معتقدیم ایمنی بیمار و استانداردهای بالای مراقبت های پزشکی قبل و بعد از عمل شما در تصمیم گیری شما بسیار مهم است. با این حال، هزینه و قیمت جراحی لیفت ابرو چیزی است که بیماران باید قبل از شروع جراحی در نظر بگیرند.

برای داوطلبانی که لیفت ابرو با جراحی یا غیرجراحی را در نظر دارند، درک عوامل مختلفی که بر قیمت یک عمل زیبایی تأثیر می ‌گذارند، مفید خواهند بود. در ادامه با برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی هزینه جراحی لیفت ابرو آشنا می شویم.

جراحی لیفت ابرو و هزینه های مربوط به آن

عوامل موثر روی هزینه جراحی لیفت ابرو

و اما بررسی عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو . پیشتر هم اشاره کردیم که در وهله اول و پیش از هرچیزی بهتر است در مورد هزینه جراحی لیفت ابرو یک دید درست و منتطقی داشته باشید و عوامل موثر روی هزینه جراحی لیفت ابرو هستند را به خوبی بشناسید. شناختن فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت جراحی لیفت ابرو باعث می شوند تا شما را در انتخاب پزشک و کلینیک زیبایی برای انجام لیفت ابرو کمک کنند. در ادامه با برخی از این عوامل بیشتر آشنا می شویم.

وقت آن است که به طور خاص به متغیرهایی که روی هزینه عمل لیفت ابرو تاثیر می گذارند نگاه دقیق تری بیاندازیم. لازم به ذکر است که اطلاعات این مطلب یک تخمین کلی است و بدون شک مشاوره با جراح یا کلینیک زیبایی مد نظر همیشه دقیق ترین ارزیابی را از هزینه احتمالی لیفت ابرو به شما ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، اطلاعات زیر می تواند به شما کمک کند تا سوالاتی که باید بپرسید و عواملی که باید هنگام مراجعه به جلسه مشاوره اولیه با جراح خود در نظر بگیرید را بهتر درک کنید تا بتوانید در طول تجربه عمل خود احساس قدرت و آگاهی داشته باشید. این عوامل شامل موارد زیر می شود:

۱- تکنیک غیر جراحی در مقابل جراحی

بد نیست بدر مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو بدانید، به طور متوسط، روش های لیفت ابرو غیر جراحی هزینه کمتری نسبت به روش های جراحی لیفت ابرو دارند. تکنیک غیر جراحی در مقابل جراحی برای بالا بردن ابرو ها درگیری و تهاجم کمتری دارند، نیازی به بیهوشی عمومی ندارند و هزینه تسهیلات هم کمتری دارند.

بزرگترین نکته در هزینه لیفت ابرو، نوع عملی است که انجام می دهید. همانطور که انتظار دارید، روش ‌های غیرجراحی لیفت ابرو، مانند لیفت شیمیایی ابرو با نوروتوکسین یا همان لیفت ابرو با بوتاکس، هزینه کمتری نسبت به روش جراحی لیفت ابرو دارند. لیفت ابرو بدون جراحی نیاز به برخی از عوامل پرهزینه روش های جراحی مثل هزینه های بیهوشی ندارد.

لازم به ذکر است که برخی از جراحی ‌های لیفت ابرو ممکن است بدون بیهوشی عمومی انجام شوند، که احتمالاً به این معنی است که به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های متخصص بیهوشی و احتمالاً کاهش هزینه‌های تسهیلات مرتبط با مطب جراح سرپایی در مقایسه با یک مرکز جراحی یا کلینیک زیبایی، هزینه کمتری نسبت به لیفت کامل ابرو دارند.

۲- پزشک و جراح پلاستیک

یک پزشک و جراح پلاستیک با تجربه‌تر و دارای گواهی بین المللی یا ارائه‌دهنده متخصص به احتمال زیاد برای مهارت ‌های خود دستمزد بیشتری دریافت می‌ کند، که ممکن است به هزینه جراحی لیفت ابرو بالاتری نیز منجر شود. تجربه نشان داده است که جراحانی که در نواحی خاصی از صورت یا بدن تخصص دارند، احتمال بیشتری دارد که نتایج مطلوبی را به دست آورند. بنابراین هنگامی که برای مشاوره به یکی از جراحان با تجربه در زمینه لیفت ابرو و پیشانی مراجعه می ‌کنید، می ‌توانید از دریافت مشاوره ‌ها و توصیه‌ های سفارشی تخصصی برای کمک به دستیابی به ظاهری که همیشه می ‌خواستید مطمئن باشید.

هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید و جراح را بر اساس دستمزد پایین او انتخاب نکنید.

پزشک و جراح پلاستیک

۳- متخصص بیهوشی

مانند جراح، آموزش، سابقه و تجربه متخصص بیهوشی نیز  جزو عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو است. بیهوشی عمومی که گاهی در عمل لیفت ابرو انجام می گیرد، نیاز به تخصص بیشتری دارد و هزینه بیشتری نیز نسبت به بی حسی موضعی دارد. بیشتر بی حس کننده های موضعی نیازی به تجویز متخصص بیهوشی ندارند بنابراین اگر عمل شما به گونه ای باشد که با بی حسی موضعی انجام شدنی باشد قطعاً در هزینه نهایی لیفت ابرو کاهش قیمت چشمگیری را مشاهده می کنید.

۴- مکان کلینیک یا مطب

بیایید اذعان کنیم که هزینه خدمات و سرویس ها در برخی کلینیک ها گران تر است و این موضوع در مورد روش های زیبایی بیشتر صادق است. مکان جغرافیایی و منطقه ای که کلینیک یا مطب جراح در آن قرار دارد می تواند روی قیمت این عمل و در نهایت دستمزد جراح اثرگذار باشد. به علاوه تجربه و سابقه یک کلینیک زیبایی می تواند روی قیمت جراحی لیفت ابرو اثر گذار باشد، عمل های بیشتر باعث می شود ارائه دهندگان با تجربه تر هزینه های عمل بیشتری را به همراه داشته باشند.

تأثیر مکان کلینیک یا مطب بر هزینه لیفت ابرو

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیفت چشم با نخ؛ مراحل انجام، مزایا و معایب، هزینه را پیشنهاد میدهیم.

۵- ریکاوری و دوران نقاهت

ما میتوانیم ریکاوری و دوران نقاهت را نیز جزو عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو بدانیم. ریکاوری لیفت ابرو بسته به نوع تکنیک جراحی به کار رفته بسیار متفاوت است. بهبودی ممکن است شامل تهیه نسخه‌های دارویی، لباس‌ های بعد از عمل، پیگیری ‌ها و مرخصی از کار باشد. بنابراین این مود جزو هزینه های پنهان یک عمل محسوب می شود که در نهایت روی هزینه جراحی لیفت ابرو اثر گذار است.

۶- نوع لیفت ابرو

انواع مختلفی از جراحی لیفت ابرو وجود دارد و مناسب ترین روش نوع لیفت ابرو برای یک کاندید بستگی به نیازهای منحصر به فرد فرد دارد. جدول زیر جزئیات بیشتری را برای هر نوع روش و تاثیری که روی قیمت و هزینه آن دارد، ارائه می دهد:

نوع لیفت ابرو تاثیر روی هزینه لیفت ابرو
لیفت ابرو کرونال در این نوع لیفت ابرو جای برش در خط مو پنهان می شود و به همین دلیل معمولا بالاترین قیمت را دارد.
لیفت ابرو آندوسکوپی در این روش از آندوسکوپ و برش های کوچک استفاده می شود تا کمتر تهاجمی باشد و  هزینه های آن تقریباً متوسط است.
لیفت ابرو پیش تریشیال این ویژه خطوط موی منحصر به فرد است و هزینه های آن متوسط تا بالا تخمین زده می شود.
روش ترکیبی برش میانی ابرو با لیفت ابرو آندوسکوپی لیفت ابرو هیبرید با هزینه متوسط انجام می شود.
تکنیک لیفت ابروی سنتی این دیگر زیاد استفاده نمی شود و هزینه متوسط دارد.
لیفت مستقیم ابرو این روش نیز امروزه چندان انجام نمی شود و هزینه متوسط دارد.
لیفت شیمیایی ابرو این تکنیک بدون جراحی و بدون برداشتن پوست اضافیانجام می شود و در بین تکنیک های مختلف لیفت ابرو هزینه کمتری دارد.
تأثیر نوع لیفت ابرو بر هزینه لیفت ابرو

آیا بیمه هزینه جراحی لیفت ابرو را پوشش می دهد؟

آیا بیمه هزینه جراحی لیفت ابرو را پوشش می دهد؟ این یک سوال رایج است که میتوان آن را جزو عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو بدانیم و پاسخ آن هم همیشه ساده نیست. برای کمک به پاسخ به این سوال، اجازه دهید دو تعریف از جراحی را مرور کنیم:

۱- جراحی زیبایی

برای تعریف جراحی زیبایی باید بگوییم شامل روش هایی برای تغییر شکل ساختارهای طبیعی برای بهبود ظاهر و عزت نفس است و هدف از این گونه درمان ها صرفاً زیبایی بیشتر فرد است.

۲- جراحی درمانی و پزشکی

روش‌هایی که بر روی ساختارهای غیرطبیعی بدن ناشی از نقص‌های مادرزادی، ناهنجاری‌های رشدی، تروما، بیماری، عفونت یا تومورها انجام می ‌شود و در کل هدف درمانی و پزشکی دارند.

حال باید در این قسمت از مقاله عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو بدانید، تفاوت در تعاریف در این نکته خلاصه می شود که عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند اما جراحی های درمانی ممکن است تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. در مورد روش های لیفت ابرو، به ندرت نشانه درمانی برای انجام این روش وجود دارد و از آنجایی که بخش عمده این عمل، عمل زیبایی محسوب می شود، بیمه قرار نیست به هزینه های شما کمک کند یا آنها را پوشش دهد.

از طرف دیگر در صورتی که ارائه‌دهنده پزشکی بیمار بتواند نیازهای پزشکی و شواهدی مبنی بر اینکه درمان‌های جایگزین امتحان شده و شکست خورده است را مستند کند، با درصد احتمال بسیار پایینی ممکن است بیمه هزینه جراحی لیفت ابرو شما را تقبل کند که البته بسار بعید است!

تکنیک های ترکیبی لیفت ابرو (یعنی آنهایی که هم زیبایی و هم کاربردی هستند) ممکن است علیرغم مزیت عملکردی و درمانی خود، از سوی بیمه پوشش داده نشوند.

در آخر

مطمئناً عوامل موثر بر هزینه جراحی لیفت ابرو مختلف است و این مورد باعث میشود هزینه این عملل بیشتر از استفاده از لوازم آرایش برای پوشاندن افتادگی پلک و چین و چروک است، اما ظاهر با طراوت و ظاهر جوانی که با این جراحی ایجاد می شود، می تواند یک تغییر واقعی برای افراد میانسال باشد. خداحافظی با خطوط اخم یا افتادگی ابروها ممکن است پیشنهاد گرانی باشد، اما مزایایی که اکثر بیماران لیفت ابرو از نتایج نهایی تجربه می ‌کنند نشان دهنده این است که این عمل کاملاً ارزشش را دارد. در این مطلب مهم ترین عواملی که روی قیمت لیفت ابرو تاثیر می گذارند را شناسایی کردیم؛ اگر شما هم تجربه ای دراین زمینه دارید می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: jasonbaileymd

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 15 =