لیفت صورت با ژل؛ روش سریع برای جوانسازی و رفع افتادگی صورت

2

تزریق ژل یکی از عمل های زیبایی است که کاربردهای زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال انجام لیفت صورت با ژل هستند. تزریق ژل انواع مختلفی دارد و می توان از آن در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. تزریق ژل یا فیلر برای عمل های زیبایی که نیازی به جراحی ندارند استفاده می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند.

علاوه بر این مهم ترین کاربرد تزریق ژل، تزریق ژل به پوست و پرکردن چین و چروک و خطوط عمیق و لیفت صورت است. به عنوان مثال، تزریق ژل به طور گسترده ای برای از بین بردن خط خنده، چین و چروک دور چشم و یا برای بزرگ کردن گونه در زنان استفاده می شود. دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در استفاده از تزریق ژل برای عمل های زیبایی و جوانسازی پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد، مواردی مانند میزان چین و چروک پوست، حجم یا دوز ژل و البته تخصص پزشکانی که تزریق را انجام می دهند. در ادامه این مطلب با لیفت صورت از طریق ژل بیشتر آشنا می شویم و مزایا و روند تزریق آن را می خوانیم؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

همه چیز در مورد لیفت صورت با ژل

ترمیم پوست از طریق لیفت صورت یکی از روش های درمانی پوست و صورت است که انواع مختلفی از جمله لیفت صورت با ژل دارد. اما در ابتدا بهتر است بدانید لیفت صورت چیست و با ویژگی های کلی آن آشنا شوید و بعد به استفاده از ژل برای جوانسازی پوست و لیفت صورت می پردازیم.

زیبایی صورت و گردن برای هر فردی بسیار مهم است؛ زیرا این زیبایی می تواند بر تعامل و ارتباط با دیگران تأثیر مثبت بگذارد. اگر به پوست صورت توجه کافی نشود، ممکن است پوست دچار عوارض شده و لطافت و شادابی خود را از دست بدهد. یکی از مشکلات رایج در پوست صورت و گردن شل شدن و افتادگی پوست این نواحی است و با کمک لیفت صورت می توان این عارضه پوستی را تا حدود زیادی برطرف کرد.

ژل ها محصولاتی حاوی کلاژن هستند که با تزریق زیر پوست جذب می شوند و پس از مدت کوتاهی اثر خود را نشان می دهند. از تزریق ژل می توان برای از بین بردن خطوط پیشانی، گودی زیر چشم و رفع خطوط خنده استفاده کرد. ژل درمانی یکی از پرکاربردترین روش ها در لیفت صورت است. ژل ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع عارضه و محل تزریق می توان از آنها استفاده کرد و تزریق ژل برای لیفت صورت می تواند از ۶ ماه تا چند سال طول بکشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله لیفت بینی ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ زیباسازی بینی را پیشنهاد میدهیم.

همه چیز در مورد لیفت صورت با ژل

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله لیفت صورت با نخ کاگ؛ روشی نوین برای زیباسازی چهره را پیشنهاد میدهیم.

مزایای لیفت صورت با ژل

لیفت صورت با ژل، برای کمک به آرامش و نرم کردن ظاهر خطوط و چین و چروک صورت استفاده می کند. این نوع لیفت صورت همچنین از ژل های حجم دهنده نیز برای بازگرداندن حجم طبیعی به صورت استفاده می کند. در واقع می توان گفت این یک عمل زیبایی کم تهاجمی است و به عنوان یک جایگزین کم هزینه و کم خطر برای جراحی لیفت صورت معرفی می شود. اما سایر مزایای تزریق ژل برای لیفت صورت را در ادامه می خوانیم:

  • درمان مشکلات پوستی با لیفت صورت
  • جوانسازی پوست و حفظ زیبایی صورت
  • افزایش اعتماد به نفس و خودباوری
  • کاهش چین و چروک روی پوست
  • روش ایمن با حداقل عوارض جانبی
  • زمان بسیار کمی برای انجام لیفت صورت
  • اثربخشی سریع (نتایج نهایی بین ۳ تا ۴ هفته مشخص می شود)
  • هزینه انجام لیفت صورت با ژل مناسب و مقرون به صرفه است
  • نیازی به بی حسی ندارد و در صورت نیاز با بی حسی موضعی انجام می شود
  • اثربخشی این روش بسیار بالاست
مزایای لیفت صورت با ژل

روند لیفت صورت با ژل

بسته به تکنیک های انتخاب شده برای به دست آوردن نتیجه مطلوب از لیفت صورت با ژل، یک جلسه بین ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد. هر جلسه با معاینه دقیق تشخیصی توسط پزشک از خصوصیات پوست و صورت شما شروع می شود، خصوصیاتی مانند میزان افتادگی، چین و چروک و مناطقی که باید درمان شوند. هنگامی که تشخیص قطعی شد، نتیجه تبادل بین پزشک و بیمار به مشورت گذاشته می شود.

با رضایت داده شده از سوی بیمار، پزشک یک پاکسازی ضد عفونی کننده پوست و یا کرم بی حس کننده را برای راحت کردن درمان و جلوگیری از درد و ناراحتی بیمار در طول تزریق استفاده می کند. بی حسی موضعی را می توان با توجه به تکنیک های مورد استفاده نیز انجام داد.

در پایان درمان، پزشک دستورالعمل های مراقبت بعد از تزریق را به بیمار گوشزد کرده و به بیمار اجازه می دهد تا یک دوره عادی و دلپذیر نقاهت خود را ادامه دهد. توجه کنید که بعد از تزریق ژل عوارض جانبی ممکن است ظاهر شوند، مانند کبودی یا تورم خفیف، اما این عوارض موقتی هستند و مدت زمان کوتاهی باقی می مانند (حداکثر چند روز) و به راحتی با کمی آرایش استتار می شوند.

روند لیفت صورت با ژل

هزینه لیفت صورت با ژل

متأسفانه، متغیر های بسیار زیادی برا تعیین هزینه لیفت صورت با ژل وجود دارد و نمی توان تخمین دقیقی از هزینه انجام لیفت صورت برای شما ارائه داد. این متغیر ها شامل تعداد و دوز و محل تزریق، نوع و برند ژل مورد استفاده، میزان کاهش حجم صورت فعلی بیمار، هزینه های نگهداری، تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی مطب یا کلینیک زیبایی و غیره است. اما مواردی که باید هنگام در نظر گرفتن هزینه تزریق ژل برای لیفت صورت در نظر داشته باشید شامل موارد زیر می شود:

  • بسیاری از پزشکان برای درمان‌های روتین تاچ‌آپ تخفیف ارائه می‌ دهند، زیرا می ‌دانند که بازگشت برای ترمیم دوباره، کلید افزایش رضایت کلی بیمار است. در اولین ملاقات خود با پزشک خود در این مورد صحبت کنید.
  • با این نوع روش، تفاوت قیمت از یک پزشک به پزشک دیگر می تواند فریبنده باشد. پزشکی که از تکنیک های پیشرفته تزریق و قرار دادن درست ترکیب مناسب محصولات استفاده می کند، می تواند به میزان قابل توجهی تعداد جلسه های درمان مورد نیاز و همچنین مقدار ژل لازم برای حفظ نتایج را کاهش دهد.

در آخر

یکی از روش های غیر جراحی محبوب برای لیفت صورت، لیفت صورت با ژل است. در این روش کم تهاجمی هیالورونیک اسید که یک ژل زیست سازگار، آبرسان و کاملا قابل جذب است، برای پرکردن چین و چروک‌ های عمیق و سطحی و همچنین برای بهبود ساختار یا لیفت حجم صورت استفاده می ‌شود. در این مطلب آنچه که باید در مورد تزریق ژل برای لیفت صورت بدانید را بازگو کردیم، اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: verywellhealth

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =