بهترین جراح پلک را با چه معیار ها و عواملی باید انتخاب کرد؟

6

در بدن انسان، چشم ها ظریف ترین و حساس ترین ناحیه هستند. به همین دلیل، هر گونه جراحی پلاستیک مرتبط با چشم مثل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی باید فقط توسط یک جراح مجرب و آموزش دیده با تخصص در درمان های مبتنی بر چشم انجام شود.

جراحی پلک با کشیدن و لیفت پلک، فرم چشم را اصلاح و خطوط عمیق و خطم اخم را از ناحیه بین ابرو از بین می برد، بنابراین کار با یک پزشک یا جراح که به انجام جراحی های مربوط به چشم مشهور است، ایمن تر است. بهترین جراح پلک کسی است که روش های پیشرفته ای را به بیماران خود ارائه می دهد و از پیشرفته ترین و اثبات شده ترین ابزار ها و تکنیک های جراحی برای دستیابی به نتایج ایمن، پایدار و بسیار مطلوب استفاده می کند. به همین منظور در این مطلب می خواهیم لزوم و اهمیت انتخاب یک جراح مناسب برای انواع جراحی های پلک و معیار ها و عواملی که باید در انتخاب جراح پلک مد نظر داد را بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک

نه تنها در جراحی پلک و بلفاروپلاستی بلکه در تمام جراحی ها اولین و مهم ترین گام انتخاب یک پزشک یا جراح ماهر و حرفه ای در آن زمینه است. این موضوع وقتی حیاتی می شود که جراحی زیبایی در ناحیه صورت و از آن مهم تر در حساس ترین ناحیه صوت یعنی چشم اتفاق بیافتد، در چنین شرایطی انتخاب بهترین جراح پلک از مابقی فاکتورهایی که به عمل جراحی برمی گردد مثل هزینه عمل، انتخاب کلبنبک و انتخاب روش جراحی مهم تر و حیاتی تر است. به هر حال، شما با انتخاب جراح و پزشک در واقع زندگی خود را در دستان این شخص قرار می دهید، بنابراین باید مطمئن باشید که او فرد مناسبی برای درمان شما است.

به جرأت می توان گفت پیش از هر چیزی حتی تصمیم به انجام عمل پلک، شما یک جراح می خواهید که با تجربه و صلاحیت کافی باشد و بارها این روش را انجام داده باشد به طوری که سابقه کار او بتواند معیار خوبی برای انتخاب شما باشد. بالقاعده باید عضو سازمان نظام پزشکی یا سازمان مشابه دیگری باشد و یا در فهرست تخصصی جراحی پلاستیک، ثبت شود. برای پیدا کردن چنین جراحانی بهتر است در وب سایت های معتبر بانک اطلاعاتی از جراحان زیبایی تحقیق کرده و یا از سایت های نظام پزشکی از صحت مدارک و تخصص آنها مطلع شوید.

به طور کلی با توجه به رشد و پیشرفت در زمینه های پزشکی و درمانی، خطرات جراحی زیبایی و عوارض جانبی آنها بسیار اندک است، اما مانند همه جراحی های دیگر ممکن است همه چیز در جراحی پلک اشتباه پیش برود وحتی بهترین و معروف ترین جراحان زیبایی نیز گاهی اشتباه می کنند. بنابراین روش دیگری که برای یافتن بهترین جراح بلفاروپلاستی می توانید از آن استفاده کنید، مشاوره با اطرافیان و اطلاعات دهان به دهانی است که می توانید از افرادی که نظراتشان را قبول دارید، بگیرید. اگر کسی را می شناسید که این عمل زیبایی را انجام داده است یا می تواند با دیگر بیماران صحبت کند، این کار را انجام دهید. اینجاست که خواهید فهمید این جراحی واقعاً چگونه است و تمام آنچه را که باید در مورد این جراحی و چزشکی که آن را انجام می دهد، بدانید را به دست بیاورید.

توجه داشته باشید که جراحان بی ‌صلاحیت یا بی ‌وجدانی وجود دارند که فقط به کسب درآمد علاقه دارند. برای آنها، جراحی زیبایی یک سرمایه گذاری است، یعنی راهی که می تواند بدون توجه به رفاه و رضایت بیمار، پول زیادی به دست آورد. بنابراین باید مراقب این افراد باشید.

اگر کلینیک ‌هایی را می‌ بینید که معاملات ویژه یا جراحی با قیمت پایین ارائه می ‌دهند، باید مراقب باشید و هیچ وقت کیفیت را فدای هزینه پایین نکنید. کلینیک‌ هایی وجود دارند که به نظر می‌ رسد در راستای منافع شما عمل می ‌کنند، اما در واقع فقط به فکر کسب درآمد هستند. اگر یک پیشنهاد خوب به نظر می رسد و مابقی شرایط و صلاحیت های لازم را دارد، می توانید روی آن حساب کنید اما تنها با فاکتور قیمت هدایت نشوید. یک فوق تخصص جراحی پلک ممکن است به دلایلی هزینه بیشتری دریافت کند. شما فردی را می خواهید که با تجربه و ماهر باشد و این مهم تر از معامله کردن است، فراموش نکنید معمولاً همان مقدار که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید و جراحی پلک نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است برای به دست آوردن کسی که می داند چه کاری انجام می دهد، پول بیشتری پرداخت کنید تا اینکه هزینه کمتری بپردازید اما در نهایت نتایج رضایت بخشی نداشته باشید، مخصوصاً وقتی صحبت از چشم و اهمیت و حساسیت آن در میان است. اما چه فاکتورهایی برای انتخاب بهترین جراح پلک وجود دارد؟

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک

مطالعه مقاله جراحی زیبایی کانتوپلاستی، درشت کردن چشم را ازدست ندهید.

۱۰ فاکتور و عامل موثر در انتخاب بهترین جراح پلک

برخی معتقدند که بهترین جراح پلک، یک جراح اکولوپلاستیک است. جراحی اکولوپلاستیک شاخه ای تخصصی از هر دو رشته چشم پزشکی و جراحی پلاستیک است که تکنیک های بسیار دقیق هر دو رشته را با هم ترکیب می کند. در واقع یک جراح چشم باید سه سال دوره رزیدنتی در چشم پزشکی و همچنین دو سال دوره آموزشی اضافی در زمینه جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم را گذرانده باشد. این مجموعه مهارت های تخصصی، جراح را قادر می سازد تا نتایج زیبایی و عملکردی عالی را به دست آورد و درک عمیقی از ساختار ظریف چشم و همچنین پیچیدگی های جراحی پلک داشته باشد. این پزشکان بسیار ماهر که هم به عنوان چشم پزشک دارای گواهی و مجوز و هم به عنوان جراح آموزش دیده هستند، بهترین گزینه برای درمان بیماری های پلک هستند. از طرف دیگر با توجه به اینکه بیماران هنگام انتخاب جراح زیبایی پلک خود انتخاب های زیادی دارند، بنابراین انتخاب یک چنین جراحی از یک جراح پلاستیک صرف گزینه ایمن تر و بهتری به نظر می رسد. اما چه عواملی در انتخاب بهترین بهترین دکتر جراحی پلک دخیل است؟ در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم:

۱. انتخاب جراح مناسب و دارای تخصص چشم

مهم است که یک جراح را انتخاب کنید که متخصص واقعی چشم و پلک باشد. جراح اکولوپلاستیک (که همچنین به عنوان جراح پلاستیک چشم نیز شناخته می شود) پزشکی است که کار خود را صرفاً به مراقبت از ساختار های اطراف چشم از جمله پلک ها اختصاص داده است. به دلیل توجه تخصصی خود به آناتومی دقیق اطراف چشم، جراحان اکولوپلاستی می توانند مراقبت های دقیقی را به بیمار ارائه دهند و از وقوع عوارض جانبی و خطرات این عمل زیبایی تا حد زیادی جلوگیری کنند.

انتخاب جراح مناسب و دارای تخصص چشم

۲. مدارک تحصیلی مرتبط و تخصص

یکی دیگر از فاکتورها و عواملی که در انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی اهیمت دارد این است که جراح چشمی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه و مدرک تحصیلی معتبر و آموزش دیده توسط انجمن جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم باشد. جراحان چشمی آموزش دیده در دانشگاه های معتبر ایران و جهان می توانند پیشرفته ترین تکنیک ها را در جراحی پلک، اربیتال و مجرای اشکی برای بهینه سازی نتایج و کاهش زمان بهبودی عمل پلک ارائه دهند. برای دستیابی به بهترین نتایج برای بیماران می توان به استفاده از جراحی های کم تهاجمی توجه ویژه ای داشت. همچینین این جراحان مهارت و تخصص کافی و لازم را در تشخیص بیماری و تعیین تکنیک مناسب جراحی پلک برای بیماران را دارند و می توانند به راحتی تشخیص دهند که بیماران چه نیازهایی دارند و آیا کاندیدای مناسبی برای انجام اینگونه جراحی ها هستند یا خیر. این مسئله نه تنها موجب صرفه جویی در وقت و هزینه بیمار می شود بلکه با تعیین بهترین تکنیک و روش می توانند برای بیمار بهترین نتیجه جراحی پلک را به ارمغان بیاورند.

۳. تجربه در جراحی زیبایی و ترمیمی پلک

انتخاب بهترین دکتر جراحی پلک که در هر دو زمینه جراحی زیبایی و ترمیمی تجربه داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق جراحی ها بدون هیچ گونه عارضه جانبی مانند خونریزی یا جای زخم انجام می شوند، اما گاهی اوقات پیش بینی واکنش یک بیمار خاص به یک جراحی آن هم عمل حساسی مانند جراحی پلک دشوار است. در نتیجه، انتخاب یک جراح که قادر به مراقبت و جلوگیری از رخ دادن هر گونه خطر و عارضه ای است که ممکن است در طول دوره بهبودی ایجاد شود، اهمیت ویژه ای دارد.

یکی از مسائلی که می تواند سبب اعتماد و خاطر جمعی بیماران شود این است که پزشک منتخبشان سابقه کار و رزومه ای قوی در زمینه جراحی مورد نظر بیمار داشته باشد. برای یک بیمار بسیار مهم است که با یک فوق تخصص جراحی پلک که آموزش تخصصی داشته کار کند و به همان اندازه مهم است که بدانیم آیا جراح تجربه کافی در جراحی لیفت پلک دارد یا خیر. برای مثال اگر بیمار به دنبال نوع خاصی از لیفت پلک است یا مایل به انجام درمان های مکمل و اضافی مانند لیفت ابرو است، باید با یک جراح زیبایی که در این روش های خاص تجربه دارد کار کند. از این طریق بیمار می تواند دید درستی نسبت به جراحی داشته باشد و علاوه بر اعتماد به پزشک، با دیدن سابقه کار او می تواند به سلیقه و مهارت و صحت کار پزشک نیز ایمان بیاورد.

کسی که ده ها جراحی پلک در سابقه کاری خود داشته باشد با پزشکی که تنها یک یا دو سابقه جراحی بلفاروپلاستی داشته باشد به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست؛ قطعاً یک پزشک زبده راحت تر از پس کار بر می آید.

تجربه در جراحی زیبایی و ترمیمی پلک بهترین جراح پلک

۴. اهمیت به ایمنی بیمار

نگرانی اصلی شما به عنوان یک بیمار و همچنین نگرانی اصلی جراحان با اخلاق نیز ایمنی در جراحی و دادن اطمینان و تضمین از خوب پیش زفتن جراحی پلک است. زمانی که جراحی توسط یک جراح پلاستیک کاملاً آموزش دیده و دارای اعتبار و ارائه دهنده بیهوشی آموزش دیده در یک مرکز معتبر ملی انجام شود، احتمال رخ دادن حوادث مختلف و عوارض جانبی حین عمل بسیار کم تر می شود. بنابراین هنگام انتخاب بهترین دکتر جراحی پلک در نظر داشته باشید که آیا این پزشک اخلاق مند است و به نکات ایمنی اهمیت می دهد یا خیر.

۵. یک مرکز جراحی معتبر را انتخاب کنید

انتخاب بهترین مرکز جراحی پلک یا بهترین کلینیک زیبایی که می توان این عمل را در آن انجام داد نیز درست مانند انتاب بهترین جراح پلک اهمیت دارد. بنابراین پیش از هرگونه اقدامی از خودتان بپرسید که این درمان قرار است در کجا انجام شود؟ معمولاً پزشکان و جراحان این عمل زیبایی را در یک کلینیک زیبایی مجهز و یا بیمارستان انجام می دهند تا تجهیزات کامل همراه آنها باشد. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که این مرکزجراحی یا کلینیک زیبایی یا حتی بیمارستان، توسط انجمن نظام پزشکی، بزرگترین سازمان اعتباربخشی برای انواع جراحی، یا سایر سازمان‌های معتبر ملی، معتبر شناخته شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که در صورت انجام بیهوشی در جراحی پلک، این بیهوشی باید توسط یک متخصص بیهوشی دارای گواهی نظام پزشکی یا یک پرستار بیهوشی با مدرک معتبر ارائه شود. بسیاری از خطرات و ریسک های عمل های زیبایی در اثر بیهوشی نادرست و غیر اصولی برای بیمار اتفاق می افتد، پس گرفتن یک بیهوشی مناسب و استاندارد درست همانند انجام درست عمل پلک ضروری و حیاتی و همانقدر حساس است. انتخاب یک مرکز جراحی معتبر به پزشک این امکان را می دهد تا از تجهیزات و ابزارهای کامل و استاندارد بهره مند باشد و در صورت نیاز بتواند از بهترین و پیشرفته ترین امکانات این مراکز کمک گرفته و در درمان بیمار استفاده کند.

از طرف دیگر حتی اگر عمل جراحی بر اساس مطب باشد، جراح شما باید این امتیاز را داشته باشد که این عمل را در یک بیمارستان انجام دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل، با بیمارستان مجاور قرارداد انتقال داشته باشد.

تمام آنچه را که نیاز است رادر مورد تزریق ژل پلک بدانید را در مقاله آشنایی با مراحل تزریق چربی به پشت پلک؛ مراقبت ها، مزایا و معایب بخوانید.

۶. رفتار دوستانه پزشک و جراح

مهم است که قبل از برنامه ریزی هر کاری مشورت کنید و انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلک نیز نیاز به مشورت دارد، بنابراین بررسی کنید که آیا پزشک یا جراح مذکور مشاوره مجازی یا حضوری دارد یا خیر. یکی دیگر از راه های پیدا کردن بهترین جراح پلک این است که کارکنانی را که برای او کار می کنند و یا در کلینیک زیبایی که قرار است عمل شما در آنجا انجام شود، ارزیابی کنید. آیا آنها رفتار دوستانه و مفیدی دارند؟ آیا آنها به سوالات شما به خوبی و با حوصله پاسخ می دهند و با شما احساس راحتی می کنند؟ نحوه رفتار جراح شما در مشاوره و روز معاینه پیش از عمل چگونه است؟

همه این موارد نکات ریزی هستند که در صورت عدم وجودشان یا نامطلوب بودنشان می توانند تجربه شما از عمل پلک و آرامش روز عمل را خراب کنند. مطمئن باشید در روز عمل پلک که به طور طبیعی کمی استرس دارید و شاید نگران باشید، رفتار بد کارکنان کلینیک یا بی حوصله بودن پزشک به شما کمک نخواهد کرد! بنابراین پیش از هرچیزی با جراحی که عمل شما را انجام خواهد داد ملاقات کنید و به رفتار او توجه داشته باشید و دقت کنید که آیا او در مورد مزایا و معایب جراحی صحبت می کند یا خیر.

مانند هر رابطه‌ای، با فردی که در حرفه پزشکی کار می ‌کند و قرار است چند جلسه درمان را با او بگذرانید، باید روابط بین شما بر اساس اعتماد و احترام ایجاد شود، به همین دلیل مهم است که جراح چشمی را انتخاب کنید که بتوانید با او یک رابطه قوی اولیه ایجاد کنید. اگر عارضه‌ ای پیش بیاید، احتمالاً باید چندین بار بعد از آن به جراح مراجعه کنید، بنابراین باید مطمئن شوید که آن فرد فردی صمیمی، دوستانه و راحت است که در مورد مسائل پزشکی خود با او به راحتی صحبت می کنید.

به علاوه در روز مشاوره شما باید در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید در مورد ناراحتی، کبودی، بهبودی و عوارض احتمالی صحبت کنید و جراح شما هم باید با حوصله و دقت تمام این موارد و چگونگی روند جراحی پلک را با شم در میان بگذارد و به نوعی اعتماد و رضایت شما را جلب کند. همچنین مطمئن شوید که در مورد تمام هزینه های جراحی پلک، از دستمزد جراح گرفته تا هزینه های پنهان مثل هزینه لباس روز عمل، هزینه تهیه نسخه و دارو ها و غیره صحبت کنید.

این جلسات مشاوره زمان خوبی هشتند برای شناسایی بهترین جراح بلفاروپلاستی، بنابراین مراقب جراحی باشید که قول ‌های غیرواقعی می ‌دهد، می‌ گوید هیچ زخمی وجود نخواهد داشت یا فقط درباره موارد مثبت جراحی پلک صحبت می ‌کند؛ چراکه هر جراحی جای زخم دارد، اگرچه یک جراح خوب می تواند آنها را به حداقل برساند.

برای مقایسه دقیق تر بین دو پزشک یا جراح، می توانید عکس های قبل و بعد از بیمارانی که عمل مد نظر شما را انجام داده اند را ببینید و به خاطر داشته باشید که هیچ دو نفر نتایج یکسانی دریافت نمی کنند. همچنین، به این نکته توجه کنید که تصویربرداری کامپیوتری یک ابزار ارتباطی خوب است، اما نمی تواند به طور کامل نشان دهنده نتیجه نهایی شما باشد. به همین دلیل هم یکی دیگر از مزایای داشتن یک جلسه مشاوره پیش از عمل با جراح مذکور این است که در طول مشاوره، جراح می تواند شما را معاینه و ارزیابی کند تا مشخص کند که آیا کاندیدای خوبی برای جراحی پلک هستید یا خیر. زیرا علاوه بر دلایل شما برای تمایل به انجام این عمل زیبایی، عواملی مانند سلامت جسمانی، نگرش، انتظارات و تمایل به پیروی از دستورالعمل ‌ها وجود دارند و می ‌توانند تعیین کنند که آیا بیمار کاندید مناسبی برای این عمل بلفاروپلاستی هست یا خیر. بنابراین یکی از نشانه های بهترین دکتر جراحی پلک این است که در صورت مناسب نبودن شما برای عمل؛ شما را از انجام آن منصرف کند.

رفتار دوستانه پزشک و جراح پلک

۷. کیفیت را فدای هزینه نکنید

جراحی زیبایی آن هم جراحی پلک که روی حساس ترین و مهم ترین ناحیه بدن انسان صورت می گیرد،  چیزی نیست که بخواهید با کمترین قیمت ممکن انجام دهید. اگرچه خطا و مشکل در انجام عمل پلک یا حتی بیهوشی ممکن است در دستان هر کسی رخ دهد، اما معمولاً شاهد این موضوع هستیم که بیماران بسیار زیادی سلامت خود را به دست جراحانی می ‌سپارند که بهترین قیمت یا تخفیف بسیار زیادی را با نتایج بی کیفیت ارائه می‌ دهند.

از طرف دیگر با پدیده سفر های درمانی نیز روبرو هستیم که در آن بیمار برای انجام عمل خود نزد بهترین جراح پلک و یا ارزان ترین آنها، گاهی به خارج از کشور نیز سفر می کند. بیمارانی که برای جراحی پلک یا هرگونه جراحی دیگر به خارج از کشور می روند، اگر مشکلی پیش بیاید، غالباً هیچ چاره ای ندارند و نمی توانند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند. به غیر از آن جراحی پلک نیاز به معاینات و جلسات بیشتری دارد و بنابراین گاهی بیمار باید رفت و آمد زیادی به مطب پزشک داشته باشد، بنابراین عمل پلک در خارج از کشور شاید گزینه خیلی خوبی به نظر نرسد.

امروزه قدرت مارکتینگ و بازاریابی بر کسی پوشیده نیست، پس در نهایت مراقب وعده های داده شده در تبلیغات و عکس های حیرت انگیز قبل و بعد باشید. اگر پیشنهادی بیش از حد خوب به نظر می رسد سعی کنید مابقی زوایا و فاکتورهای لازم برای تشخیص بهترین فوق تخصص جراحی پلک را هم در نظر بگیرید و با مجموعه این بررسی ها قضاوت و در نهایت انتخاب کنید.

کیفیت را فدای هزینه نکنید در انتخاب بهترین جراح پلک

۸. نظرات بیماران قبلی پزشک و جراح پلک

با افزایش و رشد شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و به طور کلی مکالمه و فضای مجازی و آنلاین، اکنون آسان ‌تر از همیشه می توان تشخیص داد که آیا یک محصول یا خدمات با کیفیت خوب خواهد بود یا خیر. همچنین درست است که فقط به این دلیل که شخصی ادعا می کند در چیزی متخصص است، لزوماً به معنای واقعی بودن آن نیست. به این ترتیب، انجام تحقیقات کامل برای پیدا کرد بهترین جراح پلک مورد نظر حیاتی است. چندین سایت بررسی مراقبت ‌های بهداشتی، نظرات بیماران سابق در شبکه های اجتماعی یا سایت جراح پلک و پلت ‌فرم‌های بررسی رسانه‌ های اجتماعی و همچنین عکس های قبل و بعد بیماران سابق در وب سایت جراحان وجود دارد که به بیماران قبلی اجازه می ‌دهد صادقانه و آشکارا تجربیات خود را هنگام برخورد با جراحان یا کلینیک ‌های زیبایی ثبت کنند تا بتوانند آن را با بیماران فعلی یا آینده آن جراح یا کلینیک به اشتراک بگذارند.

با این حال، فضای مجازی شاید خیلی هم معتبر نباشد و عاقلانه است که نظراتی را که به صورت آنلاین می خوانید را خیلی جدی نگیرید، زیرا دستکاری نظرات یا ارسال نظرات مخرب یا جعلی برای رقبا چندان دشوار نیست. بنابراین توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری از چندین منبع مختلف مشاوره بگیرید.

۹. استفاده از بهترین و جدیدترین تکنیک ها جراحی

هر فرد دارای ویژگی های صورت منحصر به فردی است و همین موضوع هم باعث می شود یک جراح بهترین دکتر جراحی پلک باشد.همین ویژگی های کوچک اما معنادار است که باعث می شود یک پزشک و جراح چشم، جراحی پلک را با توجه به نیاز های آناتومیک و زیبایی منحصر به فرد بیمار انجام دهد و از این طریق بهترین نتایج ممکن را برای بیمار به ارمغان بیاورد به طوری که فرد با هر بار در آینه نگریستن از عمل زیبایی خود کمال رضایت را داشته باشد. به معنای دیگر بیماران زمانی به بالاترین میزان رضایت دست می یابند که این درمان برای ایجاد نتایج کامل تر و طبیعی تر سفارشی و مطابق صورت آنها انجام شود.

یکی از لزوم دستیابی به بهترین نتایج نهایی جراحی پلک برای جراحان این است که از بهترین و جدیدترین تکنیک ها، روش ها و دانش به روز و جهانی در حوزه عمل چشم و بیماری های پلک استفاده کنند.

جراحان پلاستیک که به طور معمول بر ارتقای مجموعه دانش و مهارت‌ های خود تمرکز می ‌کنند و خود را در مورد آخرین تکنیک ‌های جراحی و فن‌آوری ‌های پیشرفته به روز رسانی می ‌کنند، معمولاً نتایج عالی را برای بیماران خود فراهم می ‌کنند.

۹. استفاده از بهترین و جدیدترین تکنیک ها جراحی

هر فرد دارای ویژگی های صورت منحصر به فردی است و همین موضوع هم باعث می شود یک جراح بهترین دکتر جراحی پلک باشد.همین ویژگی های کوچک اما معنادار است که باعث می شود یک پزشک و جراح چشم، جراحی پلک را با توجه به نیاز های آناتومیک و زیبایی منحصر به فرد بیمار انجام دهد و از این طریق بهترین نتایج ممکن را برای بیمار به ارمغان بیاورد به طوری که فرد با هر بار در آینه نگریستن از عمل زیبایی خود کمال رضایت را داشته باشد. به معنای دیگر بیماران زمانی به بالاترین میزان رضایت دست می یابند که این درمان برای ایجاد نتایج کامل تر و طبیعی تر سفارشی و مطابق صورت آنها انجام شود.

یکی از لزوم دستیابی به بهترین نتایج نهایی جراحی پلک برای جراحان این است که از بهترین و جدیدترین تکنیک ها، روش ها و دانش به روز و جهانی در حوزه عمل چشم و بیماری های پلک استفاده کنند. جراحان پلاستیک که به طور معمول بر ارتقای مجموعه دانش و مهارت‌ های خود تمرکز می ‌کنند و خود را در مورد آخرین تکنیک ‌های جراحی و فن‌آوری ‌های پیشرفته به روز رسانی می ‌کنند، معمولاً نتایج عالی را برای بیماران خود فراهم می ‌کنند.

استفاده از بهترین و جدیدترین تکنیک ها جراحی در جراحی پلک

۱۰. تعادل علم و هنر

بهترین جراح پلک بدون شک کسی است که اصول علم و هنر را برای ایجاد نتایج طبیعی و پایدار در جراحی بلفاروپلاستی ترکیب خواهد کرد. این افراد جنبه های تناسب و تقارن چشم را برای ایجاد نتایج جذاب در نظر می گیرند. به معنای دیگر یک فوق تخصص جراحی پلک، هنگام انجام این مل دقیق و حساس باید علاوه بر داشتن علم و دانش در زمینه انجام عمل برای بحث درمانی و کاربردی آن، زیبایی شناسی و هنری داشته باشد تا بتواند همزمان زیبایی را نیز به چهره بیمار بیاورد. بنابراین می توان گفت ایجاد یک تعدل بین هنر و علم ویژگی منحصر به فردی است که هر جراحی نمی تواند آن را در روز عمل پیاده کند و شاید یک تفاوت ظریف بین بهترین جراح بلفاروپلاستی با یک جراح بلفاروپلاستی متوسط همین ویژگی باشد.

تعادل علم و هنر جراح پلک

سوالات کلیدی که باید از بهترین جراح پلک بپرسید!

پیشتر هم به این نکته اشاره کردیم که برای گرفتن بهترین نتایج از عمل زیبایی خود و همچنین آشنایی بیشتر با جراح چشم می توانید یک قرار ملاقات با وی تعیین کنید و در آن روز مشاوره لازم برای جراحی پلک و هر آنچه را که لازم دارید در مورد این عمل زیبایی بدانید را به دست آورید. در این جلسه می توانید به منظور آشنایی بیشتر با بهترین جراح پلک این سوالات بسیار مهم را از او بپرسید:

  • چه مدارک و اعتبارنامه هایی دارید و در چه حوزه هایی تخصص دارید؟
  • آیا جراحی پلک را قبلا هم انجام داده اید؟
  • میزان عوارض و نتایج منفی حاصل از جراحی های شما چقدر است و این میزان با میانگین کل کشور چگونه مقایسه می شود؟
  • اگر عارضه ای حین یا بعد از جراحی پلک رخ دهد، آیا سیاست خاصی در مورد پیگیری و رفع آن دارید؟
  • آیا هزینه های اضافی و پنهانی وجود دارد که باید از آن آگاه باشم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله جراحی پلک با بی حسی چگونه انجام می شود؟ را پیشنهاد میدهیم.

در آخر

ظاهر چشمان شما و ناحیه اطراف آن و همچنین نحوه عملکرد آنها غیر قابل تعویض است، به همین دلیل است که نمی توانید در انتخاب جراح چشم سهل انگاری کنید. وقت گذاشتن برای انجام تحقیقات و پرسیدن سوالات مناسب از جراح به شما کمک می کند تا در انتخاب بهترین جراح پلک به نتیجه رضایت بخشی دست یابید. انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی به شما کمک می کند تا با احتمال بیشتری به نتایج جراحی پلک امید داشته باشید و همچنین نگرانی های مربوط به بروز خطر و عوارض جانبی را کنار بگذارید و با خیالی آسوده تا سال ها از چشمان زیبا و پلک های لیفت شده خود لذت ببرید. در این مطلب شمار ا با عوامل و فاکتورهایی آشنا کردیم که می توانند شما را در انتخاب و شناسایی یک فوق تخصص جراحی پلک حرفه ای و بی نظیر کمک کند. اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال می شویم آن را با ما و سایر مخاطبان ما به اشتراک بگذارید.

منبع: khaneyelidsurgery

سوالات متداول بهترین جراح پلک

در زیر به مرور چند سوال رایج در مورد بهترین جراح پلک می‌پردازیم.

گواهینامه‌ها و مدارک تحصیلی که توسط انجمن جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم ارائه می‌شوند، فوق العاده معتبر هستند. و اخذ آنها توسط جراح مورد نظر شما تضمین می‌کند که جراحی پلک‌تان با بهترین تکنیک و کمترین عوارض جانبی انجام خواهد شد.

شما با انتخاب بهترین جراح برای عمل پلک خود از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • استرس و اضطراب کمتری خواهید داشت.
  • می‌تواند تا حدود زیادی دستیابی به نتایج مطلوب را تضمین نماید.
  • ریسک عوارض جانبی بعد از عمل کاهش می‌یابد.
  • احتمال بروز خطر در حین جراحی به شدت کاهش خواهد یافت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 13 =