بررسی جراحی بینی بازیگران و افراد مشهور

3

عمل زیبایی بینی از محبوب‌ترین جراحی‌ها در میان افراد مشهور است. بسیاری از بازیگران افراد مشهور به دلایل پزشکی و سلامتی بینی خود را عمل کرده‌اند اما اکثر آن‌ها با هدف زیبایی سراغ جراحی بینی رفته‌اند. در این مقاله به بررسی جراحی بینی بازیگران و افراد مشهور می‌پردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

کایلی جنر

از جمله افرادی که عمل‌های زیبایی متعددی داشته است، کایلی جنر است که بیشتر آنان را رد کرده است. او توانسته است با کمک جراحی زیبایی چهره خود را از این رو به آن رو کند. می‌توان گفت که اکثر عمل‌های او موفقیت‌آمیز بوده‌اند. او بینی خود را نیز عمل کرده است تا اجزای صورت او با هم سازگار شوند.

جنیفر انیستون

اگر طرفدار سریال محبوب Friends باشید، حتما جنیفر انیستون را می‌شناسید. او در اوایل کار خود تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفت. او با عمل بینی فرم آن و همچنین احتمالا انحراف سپتوم را اصلاح کرد. با این حال، عمل بینی وی بسیار جزیی بوده و با همین ظرافت توانسته است ظاهر خود را تغییر بدهد.

عمل بینی جنیفر انیستون

نیکل کیدمن

بازیگر محبوب و برنده اسکار، نیکل کیدمن نیز بینی خود را عمل کرده است. وی بینی خود را دو بار عمل کرده است. به نظر می‌رسد که جراحی‌های وی موفقیت‌آمیز بوده‌اند. بینی او اکنون کوتاه‌تر شده است و پره‌های کوچک‌تری دارد. علاوه بر این، نوک بینی او تیزتر شده است.

بلا حدید

فرد مشهور دیگری که بینی خود را عمل کرده است، بلا حدید نام دارد. بینی وی قبلا گردتر بود و قوسی مشخص داشت. اکنون بینی وی باریک‌تر، خوش فرم‌تر و زاویه‌دارتر شده است.

عمل زیبایی بلا حدید

کندال جنر

کندال جنر از موفق‌ترین مدل‌های دنیا است. وی نیز همانند سایر خواهران خود رو به عمل‌های مختلف آورده است. عمل بینی وی ظاهر او را بهبود بخشیده است و چهره‌ای جذاب‌تر پیدا کرده است.

بری لارسون

از دیگر افرادی که در لیست جراحی بینی بازیگران قرار می‌گیرد، بری لارسون است. به نظر می‌رسد این بازیگر برنده اسکار دو بار بینی خود را عمل کرده است. در یک عمل نوک بینی را اصلاح کرده است و در عملی دیگر پهنای بینی را تغییر داده است.

پاریس هیلتون

از دیگر افرادی که بین خود را دو بار عمل کرده است، پاریس هیلتون است. عمل اول وی به دلیل پهن شدن نوک بینی با شکست مواجه شد. در نتیجه، او با انجام عمل دوم سعی کرد این مشکل را رفع کند. اگر تصاویر قبل و بعد وی را مشاهده کنید، به خوبی متوجه تغییرات بینی خواهید شد.

آنجلینا جولی

آنجلینا یکی از زیباترین زنان جهان است. با این حال به نظر می‌رسد که او نیز عمل بینی انجام داده است. بینی وی اکنون باریک‌تر شده است. با توجه به این که وی لب‌هایی پر دارد، این باری شدن بیشتر به چشم آمده است.

آن هاتاوی

آن هاتاوی برخلاف بسیاری از افراد مشهور اعتراف کرده که عمل بینی انجام داده است. وی گفته است که فشاری که هالیوود بر دختران وارد می‌کند که از دیگری زیباتر باشند باعث شده است تا او نیز سراغ جراحی زیبایی بینی برود.

بلیک لایولی

بلیک لایولی هرگز به شایعات جراحی زیبایی بینی اعتراف نکرده است؛ اما بینی او در طول سال‌ها به وضوح تغییر کرده است و اکنون نیز این تغییر مشخص‌تر است. عمل بینی بلیک یکی از موفق‌ترین‌هاست و بینی او کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد. با این حال به سادگی می‌توان با نگاهی به تصاویر او در طی سال‌ها متوجه عمل جراحی بینی شد.

عمل بینی بلیک لایولی

ریانا

بینی ریانا نیز در طی سال‌ها باریک‌تر شده است. بینی وی بعد از عمل جمع‌تر شده و نوک آن نیز کوچک‌تر شده است. پیش از عمل بینی او پهن و حجیم بود اما اکنون به طور قابل توجهی کوچک‌تر شده است.

عمل بینی ریانا خواننده محبوب و مطرح جهان

کامرون دیاز

کامرون دیاز گفته است که تا کنون چهار بار بینی خود را شکسته است. آخرین شکستگی در سال ۲۰۰۶ و در جریان تصادفی رخ داده است. با وجود این شکستگی‌ها، تنفس برای وی سخت شده بود. در نهایت، کامرون توانست با جراحی زیبایی بینی انحرافات را اصلاح کند و بتواند بهتر با بینی خود نفس بکشد.

بیانسه

از دیگر افرادی که بینی خود را عمل کرده، بیانسه است. اکنون بینی او باریک‌تر و ظریف‌تر شده است. البته این عمل بسیار طبیعی انجام شده است. به گونه‌ای که برای مشاهده تفاوت‌ها باید بسیار دقت کنید.

جنفیر لوپز

جنیفر لوپز تمامی شایعات مربوط به جراحی بینی را رد کرده است، اما تکذیب او فایده‌ای ندارد زیرا از روی تصاویر وی می‌توان تشخیص داد که عمل زیبایی بینی انجام داده است. اکنون بینی او باریک‌تر شده و اندازه سوراخ‌ها نیز کوچک‌تر شده است.

عمل بینی جنیفر لوپز

لانا دل ری

بینی لانا دل ری خواننده محبوب پاپ-راک نیز تغییرات محسوسی داشته است. بینی او اکنون باریک‌تر از قبل است. با این حال او نیز مانند اکثر افراد مشهور انجام عمل بینی را رد کرده است.

داو کامرون

داو کامرون نیز درباره عمل بینی خود حرفی نمی‌زند؛ اما مشخص است که پل ینی او تغییر کرده است و سوراخ‌های بینی نیز کوچک‌تر شده‌اند.

رایان گاسلینگ

مردان نیز در فهرست جراحی بینی بازیگران ما جای می‌گیرند. این تنها زنان نیستند که سراغ عمل بینی می‌روند. معمولاً هم عمل بینی مردان زیاد به چشم نمی‌آید اما آن‌ها هم برای داشتن ظاهری بهتر سراغ جراحی زیبایی می‌روند. رایان گاسلینگ از جمله مردانی است که بینی خود را عمل کرده است. او با این کار پل بینی خود را صاف کرده است. به نظر می‌رسد این عمل در اوایل دهه ۲۰۰۰ و قبل از مشهور شدن وی انجام شده است.

عمل زیبایی رایان گاسلینگ

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون از دیگر مردانی که در فهرست ما قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که وی قبل از بازی در سری فیلم‌های گرگ و میش بینی خود را عمل کرده است. او پل و نوک بینی خود را با عمل زیبایی تغییر داده است.

جنت جکسون

جنت جکسون هم جز افراد مشهوری است که بینی خود را عمل کرده‌اند. عمل بینی وی آن قدر واضح است که حتی نیاز به شک و شبه و بررسی عکس و… ندارد. به نظر می‌رسد عمل بینی وی آن چنان موفق نبوده است زیرا بینی پس از عمل او با سایر اجزای صورت جنت همخوانی ندارد.

مایکل جکسون

وقتی حرف از جراحی بینی بازیگران و افراد مشهور به میان می‌آید، ذهن همه به سمت مایکل جکسون می‌رود. مایکل جکسون بارها و بارها بینی خود را عمل کرد؛ اما عمل‌های او موفقیت‌آمیز نبودند. چهره او پس از عمل‌های متعدد بینی بسیار مصنوعی شده بود و حتی عمل‌های ترمیمی نیز نتوانستند بینی او را اصلاح کنند.

کیم کارداشیان

از دیگر افرادی که عمل بینی انجام داده است، کیم کارداشیان است. انحنای بینی او تغییر کرده است و اگر بینی او از نزدیک بررسی شود، کامل مشخص است که تغییرات ایجاد شده حاصل از آرایش و کانتور و… نیستند.

عمل بینی بازیگر محبوب کیم کارداشیان

ناتالی پورتمن

عمل بینی ناتالی پورتمن نیز بسیار با دقت و ظریف انجام شده است. بینی او بعد از عمل زیبایی کمی کوچک‌تر شده است. در واقع تغییر اصلی روی نوک بینی اعمال شده و این بخش از بینی او کوچک‌تر شده است.

تام کروز

عمل بینی تام کروز هم به شیوه طبیعی انجام شده است تا تنها بخش‌های خاصی از بینی با کمک آن اصلاح شوند. تیغه بین او بعد از عمل باریک‌تر شده است. علاوه بر این، نوک بینی نیز کوچک‌تر شده است.

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی جراحی بینی بازیگران و افراد مشهور پرداختیم. هر چند این افراد تمایل دارند عمل زیبایی بینی خود را پنهان کنند اما برخی از تصاویر آن قدر واضح هستند که نمی‌توان تاثیر عمل بینی را در آن‌ها نادیده گرفت. به هر حال این عمل در بین افراد مختلف بسیار محبوب است و بسیاری از انسان‌های مشهور نیز برای داشتن ظاهری بهتر بینی خود را عمل کرده‌اند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا بازیگر محبوب شما نیز بینی خود را عمل کرده است؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظر شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + بیست =